м.септември съм на възстановяване 160 лв., и имам още 55 лв. остатък от м.юли, не трябва ли да посоча в кл.80 - 215 лв. и същата сума в Справката.
През м.07/2015 г. - ДДС за възстановяване 193 лв., м08/2015 г. ДДС за внасяне 138, м.09/2015 г. ДДС за възстановяване 160 лв. Сега каква сума трябва да посоча за ДДС подлежащ на възстановяване в 30 дн.от подаване на СД и съответно в Справката - 55 лв./193 лв. -138лв./ или да включа и новите 160 лв. от м.09/2015
Моля за инфо, важи ли ограничението за плащане в брой за суми над 15000 лв. при покупка на Автомобил от Германия когато автомобила се закупува на фирма. Става въпрос за покупка за 16 000 EUR. Ще бъде издаден Invoice, a фирмата в България е регистрирана по ДДС и най вероятно ще излезе на възстановяване.
Благодаря за отговора.
Не ги отчитам аналитично, просто взеха решение в протокола за приемане на ГФО за 2013 да се разпредели печалбата  за 2013, а са съставили друг протокол  за 2011 и 2012.
ООД разпределя дивиденти за 2011, 2012 с един общ протокол и за 2013 с друг протокол.И двата протокола на ОС са с дата 10.03.2014.Как следва да се попълни Декл.чл.55
1. Чеква се точка 1
2. В т.3 какво се избира 1-во тримесечие или по надолу м.3
и в последствие в Част ІV Деклариране на дължимия данък
в коя клетка се отразява сумата на данъка в т.3 или друга.

Ако се избере месец 3, точка 3 на Част ІV Деклариране на дължимия данък не е активна.

В крайна сметка периода на платежното 01.01.2014 - 31.03.2014 или само март.
КАК ТРЯБВА ДА ПОДАМ КОРЕКЦИЯ НА Д6 ЗА 12/2012 Г. ПРОБЛЕМА Е ЧЕ НА РЕДА ЗА ДЗПО, КОЙТО РЕАЛНО Е НУЛЕВ СЪМ ПОСТАВИЛА СУМАТА ЗА ЗОВ, СТАВА ВЪПРОС ЗА ТЕХНИЧЕСКА ГРЕШКА.
А как в този случай да регламентирам дейността по управление?
В момента и двамата са СОЛ. Искат да се регламентират доходите им да минават като разход на фирмата и съответно като доходи на ФЛ. Ако имате други предложения моля споделете, обърках се с тези варианти от толкова четене.
Фирмата е строителна и вторият ще бъде технически ръководите? Ако управителя с ДУ извършва и трудова дейност още какви осигуровки трябва да внася и като какъв за да я регламентира?
Моля споделете опит. ООД с двама съдружница вписани в АВ като управители заедно и поотделно, възможно ли е и законосъобразно разбра се единият да се осигурява по ДУ на прага за управител а другият да бъде назначен на трудов договор на длънжост свързана с дейността на дружеството.Трябва ли някой от тях да се самоосигурява?
Лицето е ходило в НОИ и там е разбрало че има един месец прекъсване в осигуряването, въпросния м.05/2011 от м.06/2011 е било на борсата. До момента нищо не ми е подавало, но т.к се касае за моя грешка търся начин за да я оправя. Ако е възможно да го отразя като изплатено сега, ще му поискам всичко необходимо да попълни. Реално е дошло при собственика, взело си е парите за обезщетението и никой не ме е уведомил.Нито ТК е попълнена, нито е отразено до момента някъде.
Моля за съвет през м.04.2011 освободих служител по чл.328 ал.1 т.3, но съм пропуснала да отразя изплащането на обезщетението по чл.222,и не са внесени осигуровките и данъка за м.05/2011, възможно ли е да направя това сега. Прочетох че давността е 3 години. И ако все пак това е възможно, ще се начислят ли лихви в НАП ако сега подам ПСД 1 и Обр.6 за период 05/2011 г., като отразя това обезщетение във ведомостта за  м.11.2013 г.?
Благодаря предварително.
Моля за съвет относно сключване на ТД чл.111.
Назначавам лице на 4 часа като то има ТД при друг работодател също на 4 часа, как точно да оформя ТД така че договора да е постоянен и със срок на изпитване 6 месеца.
Редно ли  да попълня ТД по следния начин:
Днес .......на основание чл.111 и във връзка с чл.67, ал.1, т. 1 и във връзка с чл.70, ал. 1 от Кодекса на труда...
Предварително благодаря.